Attans Vilken Söndag Det Blev!

Jag brukar ju kunna be folk att skänka några timmar.... & Igår så tror jag att det var någon som gjorde det... För 17 Vad jag hann med...

För första gången på MKT länge så ställde jag inte klockan.. vakna tidigt som vanligt.. men somna om.. vakna igen 9:30 HELVETTE nu har ja sovit för länge... trög startad me en aning huvudvärk satte ja i gång me å tvätta & städa(villket behövdes!!!!)
Satte mig en stund Å titta på lite repriser.
Ner till återvinningsstationen för att slänga kartonger & tidningar från butiken. Till Linda & hämta Edvin som hade sovit där.
Min kära pappa & Lena var där så blev kvar en stund.
Hem & rulla köttbullar.....
Åt me Edvin framför Tvén när han råka hälla ut hela sitt glas me dricka.... (kladd kladd överallt!)
Slipa & grunda en stol & ett bord.
Städ & diska bort all mat..... fram me grejerna igen för att baka bullar....  Städa & diska bort allt bak....fika me Edvin som drog i sig en 5 bullar på rad.
Slö titta på film!!

Haha.. ja det va min söndag det! Hann jag inte mkt så säg!!! *nöjd*

Ha En Bra Vecka Min Söta!!
Tata.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0