Det Finns Allt En Baksida Av Allt!!!!



I Dag skulle jag göra det sista med min rotfyllning... förra gången hade ja ingen bedövning & tyckte att jag inte skulle skippa den denna gång med.... Men ACK va fel jag hade... Tandköttet känndes som om det skulle SKÄRAS bort & när en tår faller i från ögon vrån frågar hon om hon ska bedöva tadköttet lite.... Jag skaka på huvet... Jag grät ju inte nu kära vänner.... utan.. vänster tand = tår från vänster öga....  Konstigt hur det funkar....  en timme senare ställer jag mig upp försöke rätta till mitt lagom tillrufsade hår torkar mig lite under ögonen & säger..... - Tack, det va skönt & skrattar!
Jaja.. nu är skiten gjord..... Men INTE klar.. fler hål väntas..... dock vanliga hål, men Suck, måste sluta dricka cola!

När jag & Edvin handla bestämde vi oss för att göra smoothies.......

Resultatet ser ni här...
Nu ska jag mååååla!

Tata!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fy fan Lisa... du är ju inte klok som inte bedövar!!! (och lite häftig också;-)



Ska du skära ned på cola nu?

puss

2009-08-27 @ 12:53:13
URL: http://lovisaa.wordpress.com
Postat av: Anonym

nja, men ja trodde ju att det inte skulle göra så ont...

haha... aa... Behöver ju göra det!!! Men frågan är ju bara hur det går!! haha

puss

2009-08-27 @ 19:14:22
Postat av: Proppan

Det ser välldigt gott ut. mums

2009-08-29 @ 13:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0